Time and time again

My god vilken stressig eftermiddag, trodde jag skulle smälla av. Men efter många om och men löste sig det mesta, hoppas jag, och kvällen var supermysig med choklad framför Hannah Montana. Roligaste var när Mick ringde och kollade upp lite grejer, tillslut säger han "but the most important question is WHAT shirtless boy Elin was running with in town?" haha, och DET undrar jag med! Elin, fram med att bara! Är det en Batchlerpojke blir jag besviken..

Bildbristen tvingar fram ett rätt fint kort ändå. För ett år sen provade Olivia vattenskidor för första gången, efter Pontus båt. Mig "hann dom inte med" (dom var förmodligen rädda att jag skulle slå ihjäl mig) så jag fick stå med Jacob vid en ö och titta på. Hade ju varit underhållande om hon hade ramlat och haft sig men självklart ska flickebarnet klara sig utan ett endaste litet darr på skidorna. Vilket påminner mig om att jag hittills klarat mig utan att behöva prova denna lite smått läskiga grej själv efter familjens båt. YES, jag kanske överlever sommaren!


Kommentarer!
Postat av: Olivia

Skit oxå du kom på oss.. men vi hade ju lite bråttom den dan, kom du inte ihåg att jag skulle tillt andläkaren vid två ;) cyklade som en dåre genom hela staden xD

Tider det!! <3

2010-08-26 @ 07:47:48
URL: http://bjoersdorff.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meh, va är det här nu då va, va, va???Får man inte springa med vilka shirtless boys man vill eller:P Fråga Mick om han stalkar mig eller haha. Det var George för övrigt och en viktig detalj som Mick nog missade va att jag Kickade hans butt!! Efter lite mer en en mil var han ganska slut och sa: Och jag som trodde att jag hade bra kondis:) Han tyckte att han borde springa med mig ofta för att få upp flåset:P



A då vet du. Puss på re. Ses i helgen va?!



2010-08-27 @ 03:38:27
Postat av: Emilia

Hahaha han har frågat typ fem gånger om du svarat(kristin tyckte att han betedde sig som en 15årig skolflicka haha) men även varit väldigt noga med att framhålla att han INTE menar att stalka dig! BRA JOBBAT Elin, kan ju inte säga att jag är förvånad men ändå.. Du kickar dom flestas butts när det kommer till löpning ;)



Jamen absolut, PICKNICKEN haaallå? Ryktas om 30+ och sol på söndag.. :D

2010-08-27 @ 04:30:54
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0