Du vet hur jag älskar när vi rusade igenom natten

Vet inte vad det var med oss igår. Åkte till Northlake för lite go shopping med tjejerna, hittade ett linne och ett par shorts, finfint. Men alla verkade helt ur form och sa bara en massa sjuka saker, har inte skrattat så mycket på länge. Inte blev det bättre när jag pratade med Elvis på skype senare och skulle berätta om när Clare glömde låsa toalettdörren. Fick världens skrattanfall och kunde verkligen inte sluta. Var precis som på högstadietiden när jag fick gå ut från klassrummet när folk redovisade för jag började garva. Schysst klasskompis var jag.


här snackar vi rota i arkivet. Sofie, Jocke och Emilia - 22 Augusti 2008

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0