Välkommen Augusti

Idag fick jag världens ryck och rensade mina garderober, stört vad mycket kläder jag köpt under ett halvår.. Sen svepte mina städfingrar vidare genom resten av rummet. Vet inte vad som händer med mig alltså.. Är nog sjuk. Mycket troligt eftersom jag heller inte var hungrig förrän 3 på eftermiddagen och det säger ju ganska mycket! Då fick jag i alla fall smälla i mig en chicken club på Brixx, bästa. Träffade saknade Gabi som var på besök från huvudstaden Raleigh med. Kanoooners. Kvällen tillbringades i vår biosalong. Alltså jag skojar inte, vi har tillomed införskaffat värsta inställningsbara fotöljerna. Lyx, and I like it! Filmen som spelades var Indiana Jones och det var väl inte den bästa jag sett, trots det går det ju bara inte sluta nynna på dudududu dududuuu... bah.

jag och gaaabi


Kommentarer!
Postat av: billy

ska jag ta med mig en tom väska eller

två ha det

kika på rum i orlando bestäm du så

fixar vi det andra(inga 8 9)

* får vi vara själva

puss pappa

2010-08-03 @ 22:04:17
Postat av: Emilia

haha tänkte precis det ;) ni kommer få ta med er hem vill jag lova!!

okej, låter toppen :D puusss

2010-08-03 @ 23:01:08
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0