Muffins

Happ så åker man och köper en dyr jävla sladd till kameran och så dör den externa hårddisken istället. Med bilder och grejer från flera år tillbaka. Teknikhelvete alltså!

Förlåt. Nu ska jag sluta svära och ha mig. För egentligen så är det väldigt bra för tillfället. Bästa jobbveckan på hela sommaren faktiskt. Har ingen aning om hur jag jobbar imorgon, men jag vet att det är fredag. Får väl se hur vi firar det. Sen är det bara en vecka kvar av barnens sommarlov. Hur gutt? ASGUTT!



vem kunde ana att dom gjorde cupcakesformar i sverige liksom..

Kommentarer!
Postat av: Nathalie

wo coolt! :D har de mycket svenska saker där? :)

2010-08-09 @ 16:33:05
URL: http://nathalieselen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0