What day is it, and in what month?

Fredag imorgon, denna veckan går verkligen skitfort. Barnen ska vara lediga, men förhoppningsvis Mick också så det blir nog bra. Idag dårå, köpte jag mina löpardojjor. Och ett par rosa shorts, så det matchar liksom, hehe. Och ett par sandaler. (var ju halva priset) Och ett snyggt partylinne. Nu är det bara femtielva andra grejer kvar på listan över saker jag behöver.

Förut tvättade jag som vanligt barnens kläder och eftersom min hostmum är ganska (läs: väldigt) pedantisk när det kommer till renlighet och ordning så började jag rensa bland deras klädhängare. Så numera hänger alla skolkläder i färgordning och efter typ och längd, alltså långärmad eller t-shirt osv. Nu kan hon inte har nått att klaga på där iaf! Det pinsamma är att jag faktiskt hade kul och stod och kollade på det efteråt och var helt nöjd. Tänk om jag också blir sådär pedantisk snart? Hahaaa, ja som om det skulle hända..

köpte mörkbruna med guldnitar istället för dom svarta på bilden. stod och valde i en timme, skojar inte. lär antingen byta eller köpa dom andra med ska ni se..



Kommentarer!
Postat av: ELin

Du de bruna blir bra va?:) Perfekt, nya dojjor, då jädrans blir det väl basket i helgen??!

2010-04-02 @ 14:35:05
Postat av: Anonym

köpt skor igen utan att jag var med

som smakråd.det går utför med mig

löve you :)

2010-04-02 @ 20:12:02
Postat av: Emilia

ah, dom bruna får nog duga tror jag ;) åh jaaa, basket it is. har faktiskt fuskat lite, du skulle sett vad jag dribblade förbi grannpojken alltså :D



haha inte lätt när dottern börjar köpa skor alldeles själv va :o love u 2

2010-04-03 @ 04:52:16
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Shirley

Haha, Emilia det ser ut som att du bara shoppar och leker och reser och äter!! Skulle du inte jobba också? =P Kul att läsa att du trivs iaf ;D Kraaaam

2010-04-06 @ 12:21:07
URL: http://shirleyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0