Girls don't like boys girls like cars and money

Shululuuu. Känns som jag varit på språng hela den här veckan, inte stilla en minut. Gårdagen var inget undantag. Först banken där dom fortfarande (skulle fått det i mars!!) inte fått allt jag behöver. Men efter ett litet utbrott kom det fram att det visst fanns en dosa på banken jag kunde få.... åh. Frustrationen.

Friskis på det, sen hem, äta, duscha, stressa lite till. Sen begav jag mig till brudarna på Grönland, Annsofi skulle nämligen klippa mig. Blev fiiiint, jag som aldrig blir nöjd annars. Kort dock, buhu. Stannade kvar och såg semifinalen i eurovision, dreglade som sagt lite över den där Saadepojken. Mums. 

Hade en rätt chill dag på jobbet idag med, Cornelia köpte en Se&Hör så jag var ju tvungen att läsa horoskopet, he he. Verkar sjukt lovande med massor av pengar och löööv. Det som stod om Maja har redan slagit in så nu väntar jag bara på att se vem av mina ex som ska bli "elskovsyk", har tydligen fler än jag visste om. Ex alltså, inte förälskelser.

Trots bilden så tänkte jag faktiskt ta mig en vit helg, det ni.
Sen kör vi all in på måndag istället!!!

Kommentarer!
Postat av: ~ Elinemma

inga problem :-)

2011-05-13 @ 22:57:19
URL: http://bananene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0