Vi har vinni, seieren er vår

SÅDÄR ja, nu har jag överlevt min första vecka på nya jobbet. Har gått stört fort, vilket gillas såklart. En vecka mindre till min födelsedag (och ett sverigebesök?). Men jag trivs må jag säga. Och angående vårt fat camp går det asbra! Eller ja, jo, men jag är rätt imponerad ändå. Formen är dock inte den bästa, har haft konstant träningsvärk sen i tisdags...... Inte okej. Idag körde vi både gym och vårstädning i lägenheten. Solbrillorna var på när vi gled bort till friskis, hur underbart?!

Annars har det väl inte hänt nått superspännande direkt. Eller igår var vi på medaljceremonin och det var rätt gött faktiskt. Stämningen när femtielvatusen norrbaggar sjunger seieren er vår var inte att leka med. Mäktigt. Ikväll fick vi besök av våra grönlandsbrudar. Men för ett par timmar sen drog dom ut och lilla jag satte på Snygg, sexig, singel och åt.. apelsin. Haha. Nu dunkar jag musik och funderar lite på min framtid. VAD FAN SKA JAG BLI NÄR JAG BLIR STOR? Hjälp. 



Dom har en massa fräsiga snöskulpturer på Karl Johan

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0