Duuude I totally miss you, I really fucking miss you

Shululu. Sitter här och har ångest, panik och lite illamående. Men annars är det fint. Försöker bestämma mig hur jag ska göra med våren och sommaren. Ena sekunden vet jag exakt och i nästa är jag så stört förvirrad att jag vill dööö. Älskar Olso och trivs sjukt bra här. Men jag trodde inte en sommar i Kalmar skulle dra så mycket.. Imorgon ska jag på lägenhetsvisning i alla fall, spännande ju. Innan dess ska vi klämma in en gyminstruktion efter jobbet, som förövrigt lär bli sjukt kaos. För er som inte fattat jobbar Line och Sanna i samma barnehage och vi har alla samma chef, såå imorgon ska deras barn till vårt ställe, alltså dubbelt upp av skrik, gråt och rinnande snor. Sweet!!

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0