Concrete bed

Tror ingen är gladare än jag över att det äntligen är fredag. Underbart!! Till skillnad från igår. Då var jag hos doktorn. Har nämligen haft ont i min lilla mage till och från sen jag kom hit typ. Nu när jag vaknat tre nätter i rad för att det gjort så ont, kände jag att det var dags att göra något åt saken. (läs: Line tvingade mig) Dock så SÖG min läkare. För det första hörde jag inte vad han sa. Läkartermer på indisk norska.... jag som knappt förstår föräldrarna i barnehagen, hehe. Sen var han sjukt oproffsig, arrogant och otrevlig. Kul! Tillslut lyckades han i alla fall, genom uteslutningsmetoden, komma på vad det kanske kan vara. Så nu knarkar jag piller och hoppas på det bästa. Men nog om det, för nu ska jag njuta av min laxkotlett och sen t-bana mig bort till min kära Sanna. Happy friday peeps.

synd att jag inte får visa hans ansikte för det ser sjukt kul ut när sanna bara sitter där och ler och han skriker för sitt liv, haha klockreeeent.

Kommentarer!
Postat av: billy

krya på dig,puss pappa

2011-03-11 @ 19:41:24
Postat av: Emilia

tack pappsi! love ya

2011-03-11 @ 21:46:21
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0