And I'm aiming right at you

Onsdagkväll och jag börjar se slutet på den här veckan. Tungt har det varit hittills, men det kan bara bli bättre right. Inte jättekul när ens kollega går och lägger sig och sover när man jobbar bara..... Aja. Dom har fixat upp värsta byggställningen precis utanför vår port. Det räknas inte riktigt med i hela "tre veckors olycka" grejen va? För det känns lite som om någon VILL skicka på mig massa otur. Tackar vi för. Och så har det snöat!! Vad är det om? Trodde det var vår. Bu hu. Oj okej, jag borde nog avrunda detta nu. Låter inte så positiv känner jag, hehe. Ingen bra dag. Men haha, juste. Har fått sjukt skumma sms idag med. DET var faktiskt kul! Kan jag känna.

ett stycke cool bjørn, hehe he he, godnatt.

Kommentarer!
Postat av: Jenny

Söting <3

2011-03-10 @ 10:06:48
Postat av: Emilia

ska gå till doktorn strax mamsen, hoppas du blir glad nu <3

2011-03-10 @ 17:56:11
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Klart jag blir <3 hoppas det hjälper!

2011-03-13 @ 12:50:35

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0