Ain't no party like a Karlskronaparty..?

HEMMA I SÄKERHET ;) Igår åkte jag nämligen ner med Elvis, Pean och två andra killar till Karlskrona av alla ställen. Peans syster Linn jobbar på ett hotell där så vi fick värsta billiga rummen, med frukost och allt! Haha viktigt. Hur som helst så blev det förfest där innan vi gick till klubben hon hyrt. Det var... lite skumt. Men efter ett tag träffade jag några gamla kompisar och kvällen blev riktigt kul. Fast fortfarande skum. Och mycket indier... just sayin.

Var tvungen att dra hem sen när Danne sa att jag tydligen förstörde för han och hans brors hångeltävlig.... haha. Så då var jag ju tvungen att hitta hotellet. Alla andra hade gått hem innan tolv och redan somnat ifrån mig. Så där gick jag i Karlskronanatten och letade.. När jag äntligen hittat något som liknar en ingång, så fattar jag inte hur man tar sig in! Haha. Sämst? Så fick leta mig tillbaka till Harrys där Simon hjälpte mig att ringa hotellet och tillsluuuuut kunde jag slänga mig i sängen och somnade med kläderna på. Trött tjej. Men det var en rolig kväll. Och morgon, då jag bara skrattat med Elvis åt allt knas. Men ta i trä så blev vi inte ovänner igår som vi brukar bli av någon anledning.. Bra jobbat liksom.

Elvan och jag försökte ta lite fina bilder tillsammans och detta blev den mest lyckade.. men vet inte om den klassas i kategorin snygg direkt.

..så bytte posepartner till Jonny istället, gött!
Inte för att den heller var i det snyggaste laget meneeh, ni fattar.

Bilder från klubben har Pean så dom kommer väl nån dag framöver om ni är nyfikna. Vet att jag är i alla fall. Har nämligen svaga minnen från armkroksdrickande och en kuk-tårta.. hm.

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0