I'm gonna love you like I've never been hurt before

Vilken kanondag! Åkte in till stan och träffade Nathalie. Vi gick och gick och gick och så åt vi på zorbas. Samtidigt som munnarna gick i ett såklart, eller min i alla fall. Svårt att få stopp på den ibland. Hehe. Det var hur som helst riktigt kul att träffa tjejan, vilket vi sagt att vi ska göra hur länge som helst. Varit lite svårt när man haft ett hav emellan sig dock. När jag kom hem fick jag besök av Tsatsiki och han fick känna på hur det känns att få stryk på fifa av min lillebror ;) haha. TVÅ GÅNGER. Skam den som ger sig liksom. Nääämen nu ska jag kolla handboll hörrni, ha det gött!

är det bara jag eller ser Staffan lite ut som en snäll professor Snape?

Kommentarer!
Postat av: kungen

för det första. det är staffan olsson på bilden!

för det andra. jag lät honom vinna, glänste med tekniken och smekte in fyra magiska mål. räcker gott för mig.

och för det tredje. ...kommer inte på något tredje, men filar på något bra. återkommer!

2011-01-25 @ 22:02:39
Postat av: Emilia

ååååh jag menade det men pratade om wislander samtidigt jag skrev ju :D haha fan. och nej, du lät ingenting..... försök inte;) men han erkände nyss att du var bra! så du kan vara stolt, det händer inte ofta..

2011-01-25 @ 22:20:35
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: kungen

upp till bevis då helt enkelt! han blev ju sjukt sur när jag gjorde 4-3 målet, så kände att det var bäst för husfriden att låta honom göra ett mål. Men får väl ta och visa honom vart skåpet ska stå nästa gång då ;)

2011-01-25 @ 22:24:50
Postat av: Emilia

ja du spelade mot världens sämsta förlorare så det var nog ett smart drag där tror jag! haha ja vi får väl se hur det går hörruuu ;) lycka till!

2011-01-25 @ 22:35:46
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Hannah pannah

HAHA SNAPE :D så sant

2011-01-26 @ 03:29:58
URL: http://lillhannah.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Riktigt trevlig dag minsannnnnn! Hoppas vi ses ute på fredag bruttan :*

2011-01-26 @ 22:07:18
URL: http://nathalieselen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0