Kanske om jag kan va cool..

Hejheeej, nu är jag tillbaka igen. ASBRA fredag! Var inte alls sugen på att gå ut egentligen, men ändrade mig i sista sekund. Och tur var la det. Inne på Palace var det faktiskt riktigt kul och tiden bara flög iväg. Göööött. Avslutade kvällen på mitt favoritställe :) Lördagen har varit något lugnare men rolig den med. Edde är hemma från Linköping över helgen så jag åkte till det Wiebertska palatset där det bjöds på mat och så kollade vi handbollen. Sen kom Malin och Hanna och vi spelade lite spel. Resultaten behöver vi ju inte prata om, men många skratt bjöds det på. Körde sen hem och hoppades på att klå lillebrorsan i FIFA. Gjorde ett mål, så var nöjd med min insats. Tills han gjorde fem.... Men otur i spel ger tur i kärlek har jag hört? Hoppas.

Hade verkligen inga bra bilder från helgen så jag tvingade lilla Edvard att ställa upp med en mycket snygg påse, thaaank ya!

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0