Lill-lördag

Så var årets första onsdagsutgång avklarad. Träffade två hagbybrudar på väg till KM där vi mötte upp mina pojkar. Var tvungen att ta en "km-cider" bara för att liksom. Vid 10 kände jag och Amända att det var dags att dra vidare och Harrys var nästa destination. Tog mig på nått mirakulöst sätt in utan att betala varken inträde eller garderob trots att jag stod i helt fel kö, men klagar inte. Där inne skulle då Rebecca och Fiona spela. Eh, okej? Har inte en jävla aning om vilka dom är men det blir nog bra. Men aja, det var kul igår faktiskt. Inte för att Harrys är nått höjdarställe eller dom där tjejerna var grymma, utan för att mina killkompisar är så störda i huvudet :) Love you. Sen måste jag bara lägga till att jag tycker det är så stört kul att man inte ens kan vara hemma en vecka innan ryktena börjar gå. Haha Kalmaaar... jag ger upp.




Bra dag idag. Häng hos både Jackeman, Boking och sen Maja som flyttar till Malmö imorgon :/ Hon fixade mina naglar med, så nu knapprar jag på tangenterna med lila små klor. Fräsigt! När jag kom hem åt jag middag med Thompe och samtalsämnet var.. fotboll. Såklart. Fick honom att erkänna att Hossmo är rääätt bra, ser det som en seger. Nu är det läggdags, natti!

Kommentarer!
Postat av: Jenny

Knapprade så jag knappt kunde somna ;-)

2011-01-21 @ 14:58:08
Postat av: Emilia

och vems fel är det att jag måste sitta här uppe och knappra....? ;)

2011-01-21 @ 16:23:40
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Inte en aniiing faktiskt...

2011-01-21 @ 16:55:34
Postat av: Therése

jaa det hade du gjort i så fall vaa :D hehe

hade du kul igår din lilla plutt? :)

2011-01-22 @ 12:22:52
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: Hannah pannah

snugg chey :D

2011-01-24 @ 03:54:25
URL: http://lillhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0