HBK fredag

I fredags var det dags för min första fest i Sverige på ett år. Hossmo BK hade lagfest, hur klockrent?! Så tog ig dit och träffade saknade vänner. Självklart var festen väldigt.. svensk. Tjejerna satt på en sida av rummet och killarna på den andra, haha! Så fult. Så jag satte mig med mina boys istället. Sen vare dags för Palace, kalmars enda nattklubb typ.. Där det var tomt. Vi satt i vippen och väntade in folken som aldrig verkade komma, men tillslut fick jag i alla fall träffa några jag hade sett fram emot att krama om. Sen pallade jag inte mer och drog till Rudedammsgatan som så många gånger förr. Självklart med lite Tsatsiki på morgonkvisten ;) Kul kväll vare i alle fall, men det blir aldrig som man tänkt sig. Och ändå precis så.

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0