Hemresan

Okej, efter hårda påtryckningar (typ 3 pers..) känner jag att det är dags att ta tag i detta. Flygresan gick superbra. Dom fyra timmarna på flygplatsen i Chicago flög bort med en sista chicken club (finns den inte i sverige?! för jäävligt) och sen såg jag Despicable me på min lilla dator. På planet hamnade jag mellan en spinkig indier och en rödtott. Den senare började snacka och sen tog det aldrig slut, haha. Visade sig att han var från Minnesota och skulle läsa sin sista collegetermin i.. wait for it... VÄXJÖ! Hur stora i oddsen? Så jag har lovat en rundvandring i Kalmar. Han vill se slottet, palace och kineskorven. Gött.

Älskade mormor hämtade mig på stationen i Malmö efter att tydligen gett rödtotten fel biljett (skyller på att jag redan då hade mer än dygnat) och lyckats ta mig ombord på tåget med fyra väskor. Inte som att svenskar är speciellt hjälpsamma direkt...... Sen körde vi, efter en liten omväg till Helsingborg hehe, hem och överraskade familjen! Hade ju bestämt mig för att luras lite och säga att jag skulle komma hem den 23:e, sjukt kul att se allas miner. För att inte tala om när jag ringde några av mina vänner. KUL KUL!


inte det lättaste att säga hejdå till detta ansiktet dock :/

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0