Little Fockers

Elvis räddade mig från något som kunde gått till historien som världens tråkigaste dag. Han bjöd nämligen in mig på bio. Och jag bjöd med Jacke. Och så var Frida och sparven där. Och på raden framför satt 8 andra känningar. Det är i sånna lägen man inser hur litet Kalmar är. Vi såg i alla fall den nya Meet the parents filmen, var sådäääär alltså. Bäst var låten på slutet. Vilket kanske säger endel.

Nu sitter jag och knaprar på (micro)bacon i väntan på att telefonen ska ringa. Lillasyrran är på akuten med hjärnskakning så kanske måste åka och hämta mammut sen. Ska nog ta och kolla in nästa veckas föreläsningar tror jag. Lyckades bli klar med inlämningen idag iaf, en halv sida ordbajsande kändes braa. Rätt kul kurs faktiskt, men skriva är jag inge bra på. Aja, filmföreläsning nästa. Så jag inte somnar..

Haha sexig killeeee ;)

Kommentarer!
Postat av: Andy

men snyggt ; )

2011-01-31 @ 14:36:26
Postat av: Emilia

haha javeeeesst :)

2011-01-31 @ 14:41:26
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Maximiliansolveig

Really great site man!!

2011-07-07 @ 08:06:44
URL: http://maximiliansolveig.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0