Men aldrig att jag låter dig glida igenom mitt hjärta för muren jag byggt runt det släpper inte ut nån och aldrig att jag låter dig glida igenom mitt hjärta för det är svart och kallt och fult utan dig.

Måndag måndag måndag. Vad gör man en måndag i Hagby? Det är frågan. Inget värt att nämnas förutom att jag lagade en så jävla god middag. Utan att skryta så är det faktiskt så att jag gör världens godaste currysås. Det sjuka är att dom andra familjemedlemmarna faktiskt höll med! Snacka om otippat. Tisdag imorgon då? Får väl se vad den dagen bjuder på. Nu ska jag byta ut deppmusiken jag fastnat i mot något roligare och sen sova järnet. Godnatt på er lovers! 


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0