It's taking me higher of the ground

Står inte uuuut med min knäppa familj. Var hemma hela dagen igår och slogs med min bror. Men jag vann och det är huvudsaken. När syskonen kom hem från skolan förut var jag sugen på att filma dom alltså. Helt störda. Inte konstigt att man är som man är. Nu ska jag glida in till stan och träffa en saknad vän. Ha en bra kväll!

haha så ful bild på mig och korvhunden från avskedsfesten
fast där var han ju faktiskt rätt söt måste jag erkänna
TACK loviedovie hannah för den. misssss you!!!

Kommentarer!
Postat av: Hannah pannah

haha den råttan :D saknar dig meeed!! och jag berättade för pappsen om vad som händer just nu och det var luuugnt hehehe. men jag får inte prata om dom och berätta saker haha -.-

2011-01-25 @ 03:42:58
URL: http://lillhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0