Årsresumé

Mitt 2010

Januari
Höll en avskedsfest hemma i Hagby och sen fanns det inget val än att fly landet. Den 11e landade jag i USA och tre dagar senare hos min familj. Utforskade området, träffade Elin för första gången och älskade mitt nya liv.
Albin och jag :)

Februari
Åkte upp till bergen med en massa au pairer. Där var även Nathalie och redan då började våra days of trouble. Den 20e såg jag LMFAO och Black Eyed Peas med min Elin och det var typ det bästa på hela året. Helt fucking underbart!
B.E.P

Mars
Inledde månaden med att åka gocart. Gick svindåligt. Åkte upp till Colorado en vecka tillsammans med familjen och åkte skidor med the old man Bob. Gick svindåligt. Träffade Jenny för första gången. Gick asbra!

April
Jag fyllde 19 och hade den bästa födelsedagen ever. Dagen efter åkte vi på en miiiinikryssning och jag vann minigolfturneringen, ägda. Nathalie och jag hade vår värsta månad med bortbogserad bil, utelåsning och vilse i pannkakan. Men vi hade helt klart roligt på vägen ;)
Bäst!

Maj
Solen kom fram på riktigt och det blev för jäkla varmt. Barnen fick sommarlov vilket innebar en himla massa jobb. Besökte Carowinds för första gången och blev kär. Liseberg kommer aldrig vara lika roligt igen..

Juni
Ännu en au pair trip upp till bergen. Ingen snö denna gången, utan vi hängde och dinglade i träden istället, zip-lining alltså. Riktigt rolig helg hur som helst. Elin lämnade mig för sverige ett par månader.. Lärde känna Sara och Hannah, som jag firade lite "svensk" midsommar med.
No hands baby
Juli
Åkte till Myrtle beach med tjejerna och hade en helt underbar helg! Två veckor senare tog jag flyget till andra sidan landet och hälsade på Sanna. Vi hängde i San Francisco och for ner till LA och hade så jävla kul. Höll på att missa två plan.. Och så gick min vovve där hemma bort :/
Hittade en ny vovve..

Augusti
Jag tog mina första lektioner på college. Såg Switchfoot, Goo goo dolls, Kris Allen, V V Brown och Maroon 5 live. Awesome. Var på Ikeas kräftskiva, så stört gott. Så började barnen skolan med och mitt liv blev hundra gånger lättare igen.

September
Pappa och mormor kom på besök! Bilade ner till Jacksonville, Orlando, Miami, Orlando igen och så hem. Var på Disneyland, åkte airboat på Everglades, såg Paramore och en himla massa mer. Underbara dagar.
Gos med minialligatorn

Oktober
Tvillingarna hade födelsedagskalas på ett vattenland dit jag tog med Ana och lekte. Följde med familjen till Bald Head Island, kulkul. Halloween var grymt. Först Scarowinds som var hur roligt som helst, sen såg vi Kevin Rudolf och Ke$ha uppträda på en liten parkering. Avslutade med fest på college där vi träffade Andrew och Greg :) Sweet!

November
Mamma och Thomas kom hit och vi körde upp till Raleigh för NHL hockey, Washington DC för turism och Wilmington för one tree hill. Grymt!! Sen såg vi NBA basket här i Charlotte och ja, bara umgicks. Och shoppade ;)


December
Stod med Elin på Christmas in Davidson, Ana banana åkte hem och jag hade mina final exams på skolan. Vi var på Ikeas julbord, julbakade hemma hos elin, gick luciatåg och firade jul såklart. Var ledig i nästan två veckor, och så köpte jag min mac!
Elin och Kajsa på lucia

Kommentarer!
Postat av: billy

Vilket år år du har haft eller?

nu hoppas vi på en lika bra tid

i OSLO

ha det

2011-01-07 @ 15:55:30
Postat av: Emilia

Absolut!! :) Pusss

2011-01-07 @ 17:38:18
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0