You're the best thing I never knew I needed

Äntligen helg igen!! Avslutade jobbveckan med lite karneval.
Liten riddare: "vad är du utklädd till?"
- "prinsessa!"
- "jaha, jag trodde du skulle vara kanin.."
Men hallåååå NÄR började kaniner ha klänningar och kronor, va?

Aja, trots att jag tydligen hade en halvtaskig kostym så var det en rätt go fredag, med Korv! Har varit sugen på det sen jag kom hit. Dont ask. Igår kväll sen så gick vi ut. Vet inte vad jag ska säga om det riktigt, haha. Ingenting tror jag att jag håller mig till. Seg idag, vi sitter fortfarande och nördar oss vid varsin dator. Snart blir det ut på stan om vi orkar ta tag i våra liv. Hejs.


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0