Le Castle

På söndagar stänger Oslot igen butiken. Bokstavligt talat. Men Mias lilla café hade i alla fall öppet så mötte upp henne för en fika. Har inte sett människan sen innan USA och vi brukade jämnt vara ute och gå runt halva Hagby, så vi hade endel att ta igen. Mysmys. Sen var jag tvungen att sätta mig med plugget som jag lyckats skjuta på allt för länge, skönt att ha betat av lite där nu. Efter det träffade jag Sanna på donken, var annars? Slukade cheeseburgare precis som på den gamla goda tiden ;) Kvällen avslutades med ett gammalt one tree hill avsnitt och en Line. Lovely sunday. Nu blir det sängen, kneg imorgon. Nattinatt.

alltså nej, jag är verkligen ingen estet. men! det är en bild i alla fall så jag hoppas ni är nöjda. det är slottet förresten. för er som inte visste.

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0