Ja ä inte bitter

Skrev ett inlägg om min vecka men insåg att jag lät så jävla bitter så tog bort det. Har hur som helst sjukt ont i min mage, fortfarande, och svurit över mig själv som lik förbannat gått till jobbet. Men! nu är det ju bara EN DAG KVAR. Och det ska väl till och med jag klara. Sen är det helg igen och på lördag kanske jag äntligen kan få tillgång till min lööön. Börjar bli skralt på kontot, igen. Men ni vet vad dom säger.. Hänga runt, glida runt, låna pengar. Och HAH, insåg nyss att det är exakt ett år sen jag och min tyska soulmate Nathalie fick min bil bortbogserad inne i Charlotte. Fyfaaan, blev ganska tråkiga konsekvenser på det ja.. Dock kul såhär i efterhand, mehe.

do you feel like I feel NAAATHALIIIE

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0