Maybe it's not my weekend, but this could be my year

Har fått i mig både pankisar och soppa under dagen så nu mår jag lite bättre. Och när andra har fredag eller lördagar som svullodag har jag söndagar, så knatade nyss bort till ICA och köpte mig en chokladkaka. Mest för att fira att jag kan äta igen. Tro det eller ej så har jag faktiskt diskat också. Och städat. Fast det syns knappt, då det såg förjävligt ut innan.. nu är det "okej". Nästan i alla fall. Sen har jag gråtit lite mer, när jag såg i taket lyser stjärnorna. Igen. För fin är den. Nuuu ska jag sova, uppstigning vid 6. Känner på mig att denna veckan kommer gå kalasfort. Och i slutet av den kommer äntligen min Maja, soom jag längtat!!

Radarparet mahjs och millis för 3,5 år sen. Fina tider

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0