Kärlek vid sista ögonkastet

Shit, fattar inte varför jag har så svårt att sova om morgonen. Gick och la mig efter 3 men studsade ändå upp ur sängen vid 8. Riktigt kul igår i alla fall!! Först påskmiddagen då, hur god mat som helst, speciellt desserten. Crème brûlée med björnbärsmousse, grädde, jordgubbar och en varm brownie. Die! Sen fick jag ett påskägg för sista gången, fyllt med.. kondomer? Haha skön är hon, farmor Kerstin.

Senare blev det Krögers och ironiskt nog umgicks jag mest med Oslobor. Men sen träffade jag Pontus i disken, fick tillslut över Simon från O'learys och helt plötsligt hade jag hälsat, pratat och kramat på halva Kalmar. Fortsättning på det följer ikväll. Grillning hos Edde och utgång på det. Gårdagen var ju bara pre-party som Juhlin sa. Fiiiiint ska det va.

syrran och jag i sjukt bra kvalité

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0