So tell me why we're talking when we dance so good

Åh, nu har nästan halva veckan gått och jag måste medge att jag har lite ångest för att åka tillbaka. Meen vet ju att jag kommer hit om en månad igen.. Träffade tjejerna på stan i tisdags, sen hem till my man för lite kooos :) Igår hängde jag med systrarna Winroth. Öppnade vinflaskorna framåt kvällningen och lilla Matilda joinade. Sen vet jag inte riktigt vad som hände, hehe. Satte väl på mig ölbrillorna lite för tight så att säga.. Så kan det gå!

Har trots omständigheterna varit riktigt pigg idag, hängt med mamsen som jobbat hemifrån. Sen åkte vi in till stan för lite shopping och lunch. Fick en föreläsning av kassören på systemet, att man var tvungen att vara nykter när man handlar där tog jag som en direkt pik. Nu sitter jag hur som helst här och väntar in daddy, ikväll ska vi fira mig hos farfar. Blir gött. Cha cha då bloggen.


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0