Någonting ikväll får mig att tro att vi kan gå genom eld

Mo kommenterar: skriv nått!! Så jag skriver nått nuuu :) Har haft en sjukt intensiv vecka alltså. Först storstädning i måndags och det tog sin lilla tid vill jag lova. Fyfan så grisigt vi hade det, haha. I tisdags hade vi visning här, ehm ja det var alltså därför vi städade... Passade då på att besöka Misanfisan och Amanda i deras nya lägenhet, så himla fiiiin! Åt upp nästan allt deras påskgodis med, fett gött. Igår hade vi en TRE TIMMARSkurs i första hjälpen direkt efter jobbet. Inte jättekul kanske. Men det dög la. Och NU är det snart helg igen! Hade fest på jobbet idag, jag hade dukat asfint och alla barnen satt och åt. Så var jag tvungen att skifta på en unge och när jag kom tillbaka var det KAOS, haha. Måste visa bilderna jag tog på det sen, sjukt kul, allt var verkligen förstört. Förgrymmade ungar!

Nu ska jag slänga i mig lite mat sen fara iväg till Mahjsen. Trots att jag har sjukt ont i halsen och ögonen helst skulle vara stängda i några timmar så är humöret på topp! Imorgon är det fredag, på lördag är min fest, på söndag fyller jag år och på måndag åker jag hem och pussas. Kan ju knappast bli bättre?

Ha deeee!


Kommentarer!
Postat av: mo

va ska man skriva nu då...om inte sjukt mycke G R A T T I S till dej kära Emilia Trillson!!! Hurra hurra hurra hurra för dej... frukost på sängen, blomma o paketer i massor! Ja alltså om du skulle dyka upp på Österlen, bollerup, Keramika Fantasia, Johannesro på ragåravägen alltså! Hoppet finns dock framöver!

2011-04-16 @ 21:03:00
Postat av: Emilia

TACK bästa du!! Saknar dig i massor ska du veta, men jag får komma ner så snart det går.. PUSSAR OCH KRAMAR

2011-04-17 @ 20:20:05
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0