Should I stay or should I go

Myskväll mitt i veckan, sånt gillar vi! Kristin köpte hem thaimat och sen såg jag och twinisarna Marmaduke. Töntig men söt film, nästan så jag fällde en tår där. Men så gör jag ju det till 90% av alla filmer med. Vi snackar liksom om tjejen som blev tårögd på Idols slutauditon.... På tal om det förvandlades jag till en 15årig fjortis när jag såg Daniel sjunga idag, kääär.

Till något allvarligare då, på lördag måste jag ha bestämt mig för om det blir mer än 4 månader i detta land. Och ska jag vara helt ärlig? Det kan sluta precis hur som helst. Tankarna flyger runt i huvudet. Det finns så mycket, så många jag saknar där hemma. Å andra sidan finns det ju en himla massa här som jag kommer sakna om jag åker hem. Och på sista tiden har allt kännts så himla bra! Dagarna går hur fort som helst och jag mår underbart. Inget drama i mitt liv what so ever. Samtidigt kan jag inte ignorera känslan av lycka när jag ser i kalendern hur nära januari är. Samtidigt som jag får sjuk ångest över vad kommer hända när jag landar på svensk mark igen. Det är skitsvårt det här ska ni veta. Och alla frågar.. Hur ska du göra? Har du bestämt dig? Klart du ska hem? Please stay?

Kan någon dela mig i två?!



Kommentarer!
Postat av: Jenny

Hejsan gumsan, du ska göra det som den starkaste känslan säger <3. Men jag tycker att du ska passa på och var kvar, du kommer ju hem en sväng. sedan har du hela livet framför dig!!! Saknar dig massvis men vi ses ju snart!

2010-09-30 @ 08:40:36
Postat av: Emilia

Och om känslorna är lika starka då....? haha. baaaah, jag vet inte!! men ja det gör vi banne mig :D miss u <3

2010-09-30 @ 13:56:31
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: lammet

amen ta o skäp da! kåm hem till kälmä

2010-10-01 @ 15:20:56
Postat av: Emilia

fan sär du lambi, tro du ja vill komma hem te kälma nä du e dä elle? ;)

2010-10-01 @ 15:31:04
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: lämbi

klart du vill! Enda anledningen till att du borde vilja komma hem:D:D:DD:D:

2010-10-03 @ 01:45:13
Postat av: Emilia

haha aaah skulle väl vara tsatsiki-kvällen dåra ;)

2010-10-03 @ 05:06:18
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Hannah pannah

känner precis samma sak :P skit svårt ju.. allt hemma kmr vänta på en, men ändå vill man ju hem.. lite hehe

2010-10-07 @ 02:06:05
URL: http://lillhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0