Tomorrow tomorrow, I love you tomorrow

Nu har jag lekt ensamstående trebarnsmorsa i tre dagar och undrar hur dom orkar? Är helt slut verkligen. Men då har jag ju gått i skola varenda dag med. Var på CPCC idag och när jag gick på campuset mötte jag först en kille som sa att jag var "the baddest top ten chicks out here" och sen en annan på väg hem "ooh ya gal with the pretty tan ey" följt av ett peddoskratt misstänkt likt Shan Banans. MEN VAD VILL NI skrek jag då. Eller nej okej, det gjorde jag inte. Kom ju på att dom inte förstått mig ändå. Så jag försökte istället hålla mig för skratt genom att proppa munnen full med popcorn. Ja, dom gav bort gratis popcorn på skolan idag! God bless America.

Vidare till något annat, idag tog sig nämligen topplaget Hossmo Bk upp till fyran med en seriseger, hah! Där fick alla ni som skrattat åt mig när jag så troget följt och peppat laget dom senaste åren. ;) Sjukt dåligt timat med maskoten på andra sidan atlanten dock, men som jag sa till Pontus så ser jag fram emot välkomstfesten dom självklart(?!) håller för mig när jag kommer hem.

Sen vill jag bara säga förlåt till folk som försökt föra en normal konversation med mig idag. Har inte haft en lugn stund och mitt huvud har inte riktigt hängt med. Elinpelin, jag ringer dig imörra.


Kryper ner i sängen med 18årspresenten från Jake och Eddy :)
Tröjan, alltså.

Kommentarer!
Postat av: Johanna

du är goast Emilia!:) jag läste om hossmo i tidningen och tänkte att detta är något jagmåste berätta för emilia..men du hänger visst med i svängarna där borta;) saknar dig!

2010-09-03 @ 21:57:02
Postat av: Emilia

Haha gullunge! du har ju också varit på några matcher i dina dar ;) åh jag saknar dig med ska du veta..

2010-09-03 @ 22:13:42
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0