FPF

När vi ändå är inne på svordomsspåret så är det en av anledningarna till att jag tycker så mycket om fångarna på fortet. Dom SVÄR och jag tycker det är lite mysigt. Här låter det bara *piiiiip* om någon på tv får för sig att säga typ shit. En gång sa dom "shut up" i en barnfilm och jag höll på att ramla ur stolen. Sen har jag bara en fråga. Är det bara jag som slutar kolla när man vet vilket lag som vann? Kan i och för sig ha något att göra med att laget jag håller på alltid förlorar. Eller ja, nu kollar ni väl inte så mycket alls eftersom säsongen är slut. Men jag har två avsnitt kvar med Gunde och Agneta så nu vet ni hur jag spenderar tiden tills mina gäster anländer.

Gundes röst med, ännu en anledning att älska programmet.
För att inte tala om nostalgin!


Kommentarer!
Postat av: Tsatsiki såklart

Tänkte på det, hur många 92-hjärtan har du blivit bortskämd med under USA vistelsen?

2010-09-06 @ 22:55:50
Postat av: Grynvall dåja

Haha jaså du tänkte på det du lammet :) Spelar det nån roll? bara dom från dig som räknas ändå juu, blinkblink

2010-09-07 @ 18:39:01
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Tz

haha kom på såhär i efterhand att det var rätt osammanhängande.. men såg några gamla facebook-bilder häromdagen där du väldigt tydligt påpekade att 92:or har en förkärlek till internethjärtan! haha

2010-09-08 @ 19:01:08
Postat av: Emilius

hahah ja jag blev lite forvirrad, tankte att du kanske blev ltie kanslosam nar du sag gulliga Gunde :) men det ar ju sant, har dock visat sig att det ar fler an 92or som blir internethjartiga sahar nar man ar pa andra sidan jorden. but still, 92orna leder!

2010-09-08 @ 19:15:32
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0