Känner hur min blogg blir mer och mer seriös.. :D

Hejhejhej tisdag! Morgonen började stört dåligt med att Elvis berättar att han förmodligen inte kan komma som planerat. FITTA säger jag bara. Och jag som aldrig säger det.. Men annars har det varit en bra dag. Solen är tillbaka men bara runt 20 grader nu vilket är sköönt. Kvällen spenderades på Summit tillsammans med Elin och en smarrig smoothie. Fint skare va! Happ, det var allt för mig. Fast så får man inte avsluta för BullEva. Vilken rebell jag är alltså, sjukt. Nu avslutade jag ju inte så i och för sig.. skit med. Godnatt.


jag vet vad du gjorde förra sommaren, dunkade korvar i upchillade generalbrasor..

Kommentarer!
Postat av: Dnka kåv-kompisen

minns du min dunka kåv-pinne?? Längsta nånsin i den genren tror jag :D Andra gjorde ju upp värsta ställningar med pinnar o sånt.. du kör lite mer naturellt ;)

2010-09-29 @ 07:44:20
Postat av: Emilia

hahaha fiskespöt :D med två jävlar på! viktigt. ja vissa var ju lite överambitiösa kanske.. jag bara tog en pinne och dunkade på ;D

2010-09-29 @ 14:11:26
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: z

den uppfinningen var ju galet bra! korven grillade sig själv, utan att man behövde göra någonting :D

2010-09-29 @ 17:50:01
Postat av: Emilia

haha så laaat alltså :D men jag måste ändå erkänna att det var lite smart.. faktiskt.

2010-09-29 @ 18:20:37
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Pontus

Sånna finns det inte i staterna;)

2010-10-01 @ 15:11:36
Postat av: Emilia

fittor, brasor eller uppfinningar?! ;)

2010-10-01 @ 15:27:28
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0