Goodbye Kaj..

Okej jag var nog ganska trött igår, somnade så fort jag la huvudet på kudden. Sen vaknade jag vid 8 pigg som en mört. Sprang en runda och lite så innan det blev Northlake med Clare. En kofta jag velat ha jättelänge var på rea så då slog jag till. Så råkade det bli en klänning och två halsdukar(kunde inte välja en) också, av bara farten liksom. Hyrde mig en film på väg hem med och den hade jag tänkt titta på nu! Lite chirre till den får det allt bli, det är ju fortfarande helg.


haha alltså den blir aldrig gammal!

Kommentarer!
Postat av: Jenny

Låter som du är supereffektiv :-)

2010-09-27 @ 10:16:12
Postat av: Emilia

haha ja och på en söndag liksom! inte dåligt va ;)

2010-09-27 @ 20:51:23
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0