Friday I'm in Love

Elin blev tvungen att jobba så det blidde ingen fika. Men måste ändå säga att marabou helnöt vid poolen med den nya badvakten var en annan helt okej kombination av sverige-amerika. Sen fick jag reda på att jag inte behövde jobba ikväll som det var tänkt. Så tog med mig estrellachipsen in i vår biosalong och hade movie night i min ensamhet. Det var mysigt faktiskt, för mycket tankar som snurrar i mitt huvud just nu och ibland måste man reda ut dom med sig själv. Såg idol med, favoriterna är lätt Linda och Sassa. Sen självklart Daniel. Glömmer aldrig när Anna och jag satt och dreglade över honom på you tube för ett par år sen, haha. Nu ska jag sova, imorgon ska jag upp tidigt och göra frukost till dom små, sen blire Carowinds!



Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0