Weak as I am

What a daaay. Trött som ett as tog jag pärlan till Mooresville för ännu en engelskalektion. Men hejhopp så var läraren på begravning så jag skrev att jag var där 3 timmar och åkte hem. Åt lunch och gick bort till poolen, somnade. Resultat: röd. Det som var helt mulet när jag la mig... hallå?! Sen gick jag hem och tog en dusch, och så var det bara att ge sig på jobbet igen. Vid nio fick jag äntligen sluta och nu ska jag banne mig lägga huvudet på kudden.


Haha! Saknar mina brudar fasen.. alla utom Clare har lämnat mig för stunden. Dags att komma tillbaka nu va!!

Kommentarer!
Postat av: mo

Hmmmm....säjer ja bara... Hoppas de finns bra hudterapeuter den dan du behöver det...

kram mo

2010-09-23 @ 19:34:15
Postat av: Emilia

haha jajaaa ;) kramkram på dig

2010-09-23 @ 19:43:22
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: billy

älskar vägarna runt om kring där du bor

älskar dina fik och affärer

älskar ditt college

älskar din "familj"

Kom på att det är nog dig och det omkring dig jag

Älskar

2010-09-24 @ 02:03:20
Postat av: Emilia

åååh jag kom på att jag nog älskar dig med :D JÄTTEMYCKET!!

2010-09-24 @ 04:37:18
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0