Show me what I'm looking for

Igår blev det officiellt höst, vet inte om dom 34 graderna vi har idag håller med om det. Men ni kan vara lugna, molnen verkar rulla in här med tyvärr.. Kom nyss hem från Elin, lämpade av dom två vännerna Ben & Jerry samt lite blommor. från Elvis, haha. Blev en promenix med :) Sen måste jag ju berätta att idag sa Allyson "you're a better cook than Nadine(deras gamla au pair) was". SCORE! Vem trodde det var möjligt liksom. Hon måste vart riktigt dålig i köket.. Imorgon är det freeedag, gutt att man jobbar då. Aja, grattis till att ha läst en riktigt fint osammanhängande text.

Ps. Inatt drömde jag massor av mardrömmar över att komma hem igen. Hade bland annat glömt allt i min garderob och nattduksbord (dvs. allt viktigt) och det värsta var att jag inte hade mitt svenska sim-kort så ingen kunde få tag på mig xD Sen sa Maja att hon inte ville umgås med mig längre och var så taskig att tillslut vaknade jag. Tre gånger! Så nu vågar jag inte åka hem nå mer :) Så, godnatt, hoppas att ni drömmer lika fina drömmar som jag.


ÄLSKAR DIG min Mahjs

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0