En dagens

Humör: Asbra! Vet inte vad det är med mig, men gillare
Planer: Var många, fullt up! nu ska jag bara kolla lite idol och sova.
Lyssna på: säger fortfarande the Downtown Fiction
Artist: Dom spelade Apollo Drive idag!! Kalmar på radio i Usa liksom, ballt
Tv program: Drake and Josh är det enda jag sett idag, haha sweet
Bästa: När jag satte mig på Summit med en smoothie och njöt i solen.
Blogg: Säger Kenzas bara för att hon är så snygg, avis.
Väder: 30 + och solsken. Inte kattpiss
Gjort: För mycket, helt slut i huvet nu
Beroende: Kalkon.... haha!
Känsla: Glad :D
Sämsta: Städtanterna var skitsena och messade up mina planer
Klädsel: Shorts, linne och flipflops
Frisyr: Hästsvans, bara för det låter så fult
Citat: "Vem vare som facking rösta" eller "Jag ska göra två flugor på smällen"
Saknad: Jaa, var ska jag börja..
Vän: Jack var min best buddie idag
Plats: Uteserveringen på Summit
Pryl: Jag.. vet inte?
Minne: Kom på att jag faktiskt pratat med sångaren Fredrik i Apollo Drive. När han jobbade på telenor, hah. Mamma ville göra bort mig som vanligt.. :/
Längtan: Eeeeeh, 17 November, HEY MAMA!
Köp: En nyckelring.. haha. Jättesöt faktiskt

Det var allt jag hann med för nu kom jag på att jag har prov imorgon, bah.


TJA! Snörper på munnen, förlåt mormor.


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0