Better Than Love

Som att gottgöra för försovningen igår klev jag upp tidigt och gjorde frukost åt barnen i morse. Snäll jag är va?? (säg ja) Passade dom bara ett par timmar sen, innan jag åkte till Elin. Vi var ute och traskade och köpte chokladkörsbär, mmmh. Ikväll blev det summit och häng på colleget, där det blev lite knasigt. Men så kan det gå när inte haspen är på. Måste bjuda på en grym bild med.



Kan inte beskriva i ord hur mycket dom där två betyder för mig

Kommentarer!
Postat av: mo

Jaa du e snäll! Undrar va de va för chokladkörsbär.... röda runda stora...? O goooda va!?

kram din mo ( som velat krama dej)

2010-09-19 @ 15:02:16
Postat av: Emilia

Haha blev helsåld! Reeedigt goda :) KRAM tillbaks

2010-09-19 @ 16:19:57
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0