So sayonara, try tomorra, nice to know ya

Mitt humör är på topppp! Vet inte varför men trots att jag vart sjuk har allt bara kännts så himla bra denna veckan. Förutom imorse när jag försov mig, inte okej. Träffade Annie sen i alla fall, för första gången på flera månader eftersom hon flyttat. Mysigt värre var det. Sen jobbade jag tills barnen gick i säng och jag sjungt vaggvisor, dvs Justin Bieber och Darin, för Kaylin. Råkade få filmen att fastna i spelaren (när jag äntligen hade övertalat barnen att se Pocahontas...) så det blev Mario Kart istället. Och svenskt lösgodis! Kändes som en typisk kväll hemma hos familjen Lanzinger. Ja, min familj där hemma. alltså. Sen loggar jag in på facebook och börjar asgarva. Har fått i stort sett likadana meddelanden från mamma och elvis, som tydligen supit ihop ikväll. Bah, säger ju att Harrys är farligt! Orkar inte skriva två svar så här får ni ett kort: JA, det blir asbra :) Men nu måste jag sova alltså, jobb imorgon igen, woho.


Annie och en saknad Nathalie

Kommentarer!
Postat av: Andreas

Haha! Kanon ; )

2010-09-18 @ 10:39:06
Postat av: Emilia

Yeee, måste prata med päronen först bara :)

2010-09-18 @ 19:27:22
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Andreas

aah gör det : )

2010-09-18 @ 21:01:49

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0