Who made you king of anything

Oj, nu lät det lite som "bööh my life sucks" typ. Så är inte fallet. Tvärtom! Allt går bra nu, riktigt bra. Bara bloggen och datorn i allmänhet jag är trött på. Men som vanligt när man säger att nehe nu ska jag inte göra detta, så blir man ju jättesugen, hehe. Så here we go again. Kom nyss hem från dagens andra promenad och blev så jävla rädd, jag såg nämligen EN BJÖRN!! Eller, jag trodde det i alla fall. Är så sjukt mörkt i vårt område eftersom det är färre gatlyktor än i Hagby (trodde inte det var möjligt) så jag såg lite fel. Var bara en bamsestor straydog, men rätt läskigt det med faktiskt. Över till något annat så hittade jag krossade tomater i vårt enorma skafferi idag. Glad blev jag och gjorde spaghetti och köttfärsås för första gången sen jag kom hit! Behöver jag ens nämna att alla älskade det? Man är väl mästerkocken ;)

Om ni fått ut det ni satte i halsen när ni läste att jag faktiskt lyckats med en maträtt kan ni fortsätta läsa. Ville nämligen bara säga några ord om Kungarna av Tylösand. 1, Jag är glad att ingen filmar mig när jag är full. 2, Erica är ju den drygaste tjej ever. Förutom när hon inte visste vem som hjälpte hene att spy, det var kul, hahaha. 3, Rang..... kan inte bestämma mig för om han ens är rolig eller bara jävligt irriterande? 4, Varför får Nemo ligga hela tiden? Han är ju skitäcklig och nästan lika irriterande som Biskit. 5, Pinsamt att jag ägnade så stor del av min kväll till att reflektera över detta skitprogram. God natt.



Nu skulle det vart slut, men såg bilden på Jockiboi och måste bara tillägga; Jag befann mig inte ens i Kalmar i somras men har, tack vare facebook, ändå tröttnat på att se den där förbannade tröjan på varannan kille där hemma. Fattar inte grejen men det blir nog bra. Nu måste jag sova märker jag, kommer ju svamla bort hela natten annars..


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0