Pa o Mo dag 1-3

Nuså, börjar jag historian om vår lilla resa. Orkar som vanligt inte berätta så detaljerat, det får bli som det blir helt enkelt. Den 3:e september kom pappa och mormor. KRAMKALAS! Familjen hade redan åkt iväg till stranden så vi var för oss själva. Visade dom runt i huset och så självklart middag i Birkdale. Dagen efter började vi vår färd mot Florida och natten spenderades som sagt i Jacksonville.

På söndagen åkte vi vidare och hamnade på ett lyxhotell i Orlando. Meningen var att vi skulle vara nära UFC arenan, men på grund av lite omständigheter (jag snurrade till det.. hehe) blev det inte riktigt så. Hur som haver, till arenan kom vi i alla fall och fick äntligen se Hayley Williams. En tjej som jag velat höra live sen Kristian tipsade om Paramore i början av min gymnasietid. New Found Glory var förband tillsammans med Tegan and Sara och var också super. I was a HAPPY girl.




Kommentarer!
Postat av: billy

den här delen av spelningen älskade jag

hon har en goooo röst



2010-09-28 @ 23:48:13
Postat av: Emilia

jag med, så mysigt med soffan ju :) love you, tack för att du följde med!!

2010-09-29 @ 01:28:12
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0