Ingen vill veta var du köpt din tröja

Fuck alltså, jag hatar att vara sjuk. Känns som någon stoppat bomull innanför pannbenet på mig. Har ändå varit rätt duktig idag med tvätt och jobb. Sen har jag gått i skolan, gillar verkligen mina lektioner på cpcc. Tror det är första gången jag lyssnar och faktiskt lär mig något på lektionerna, haha. Fick 92% på provet jag skrev med, yee. Sen sa en i klassen att jag borde söka till top model och berömde mina nya favoritskor. Säga vad man vill om amerikanarnas ytlighet, men man blir ju glad när folk kommer fram och ger en komplimanger. I Sverige är vi så stört dåliga på det och kan tyvärr inte säga att jag är mycket bättre själv. Tråkigt! Som nu när pappa köpte en Miami Heat tshirt, så sa sex personer här att dom gillade den. Man ba vafan? Jag har aldrig fått någon komplimang för min Hossmotröja..



HAHA älskar dig! and your shirt ;)

Kommentarer!
Postat av: Jenny

Tjusigt :-)

2010-09-15 @ 13:20:10
Postat av: mo

Hej kära !!

Tack för allt...synd att du inte klarade dej förkylningsfri trots piller! Meen, va sa nu familjen om dina vikingar från Sverige??? Vi e alla nyfikna på reaktioner av det slaget...! Och andra efterdyningar av 10 dagars semster i sydöstra Usa... Kram här e höst me regn o blåst ida. Mo

2010-09-17 @ 19:48:37
Postat av: Emilia

Heej! Nu är jag frisk igen :D Kristin tyckte jättemycket om dig sa hon :) Ska snart skriva om resan, måste bara få lite motivation. Köpte chokladkörsbär idag, var tvungen, haha :D Kramkram, blås inte bort! :)

2010-09-19 @ 05:49:13
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0