Feeling a moment

Underbar dag, har varit på stört bra humör och bara.. dansat runt typ. Barnen tyckte jag var dum i huvet som vanligt. Säg nått jag inte vet redan svarade jag då. Var ute och sprang imorse och kom på att jag hade prov. Har liksom lyckats förtränga det varje gång jag tänkt sätta mig med böckerna.. Är SÅ inte redo att börja plugga igen, nej fy! Hur som helst så läste jag igenom det viktigaste i parkeringshuset utanför campuset och det gick faktiskt bra. Hoppas jag. Med andra ord verkar min gamla pluggasomettasprecisinnanprovet-teknik fortfarande fungera. Sen började ju då jobbet och det blev andra bullar. Men vi klarade oss ur allt kaos tillslut och nu ligger dom små och sussar sött. Jag med om 10..


typ sådär glad

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0