Lalala lala, that's all I hear you saying

Idag kom dagen då jag var tvungen att sjunga min låt inför klassen. Som. jag. fasat! Grejen är att vi fick välja själva på en lista vilken låt vi ville sjunga, men jag hade såklart glömt kolla upp det, vilket slutade med att jag bara tog en som verkade bra. Och jodå, det är den. Jättefin. Och texten är perfekt. Fast! den är alldeles för hög för lilla mig. Meen, trots det gick det faktiskt bra. Att få höra från en lärare man verkligen respekterar att man har sjunger jättebra, har fin ton och allt vad hon sa, betyder väldigt mycket. När en i klassen sa att hon kunde se mig på en operascen var hon dock tvungen att säga ifrån ;D haha. Kul var det i alla fall, nu är det bara övaövaöva och äga på midterm-provet. Yes.



Ungefär såhär ser min lärarinna ut :) Fast lite gladare. Och inte grön.

Annars har det vart fullt upp som vanligt, jobbat sent. Men vad gör det när barnen går i säng och man har en bit mörk choklad och ett avsnitt One Tree Hill? Klagar inte alls ska ni veta.

Kommentarer!
Postat av: z

haha hade gjort så mycket för att få höra dig sjunga! =D

2010-09-22 @ 17:27:53
Postat av: Emilia

hahah käft blixten ;)

2010-09-22 @ 17:45:21
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Elinpelin

Men hallååå, det är ju det jag har sagt hele tiden, vet ja! SJUNG Emilia, ju mer desto bättre. Det är som det som gör dig till lilla du, alltid ett leende och en sång på läpparna:)

2010-09-23 @ 23:10:22
Postat av: Emilia

Hihi vad du är söt Elinen! :)

2010-09-24 @ 04:38:21
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0