Du är den som får minnas alla drömmar jag har glömt

Heldag på Carowinds var skoooj! Både Elin och jag är riktiga suckers för rollercoasters och vi ska såklart åka dom värsta. Adrenalinet pumpade när vi for upp och ner och fram och tillbaka och jag var helt säker på att någon var ute efter att ge mig whiplash. Men ja, kul :D Kom att tänka på att det är precis ett år sen jag åkte upp till Götet med familjen. Målet var Liseberg och fy satan vad gött det var. Inga köer och bara åkteåkteåkte. Det starkaste minnet var ändå när jag en av nätterna helt omotiverat vaknade och satte mig rätt upp. I en säng som var en halvmeter från taket.... Smidigt.

Nu har vi varit på en liten grillkväll hos the Batchelors och jag är grymt trött, men som vanligt verkligen inte sugen på att sova. Så sitter och kollar igenom gamla bilder, lyssnar på gammal musik. Myser. Drömmer om Australien. Imorgon ska det regna hela dagen. Vet ni vad det innebär? Att man får lov att shoppa! Har knappt köpt nått på hela veckan så det kan jag vara värd. "Eller?"



I like your shirt sa tjejen bredvid mig på Night Hawk.
Tack svarade jag, då är jag iallafall snygg om vi dör nu.

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0