Bald Head, from the beginning to the end

Jag vet inte varför och jag borde inte, men.. jag känner mig ASPIGG! Så här kommer det. Fredag, biltur och färja tog oss till Bald Head. Man får bara köra golfbilar på ön, lite mysigt faktiskt. Så vi utforskade stället lite granna, kändes som att köra i Jurrasic Park ungefär. Utan dinosaurierna då. Medan familjen sprang iväg på en bbq stannade jag hemma och kollade that's 70 show och åt asgod mat. Rätt awesome. Sen kom familjen P och mina barn hem och vi såg film innan vi sa godnatt.

lördagen fick jag lite tid för mig själv igen (ni anar inte hur skönt detta är då det annars är fullt upp och kalabalik, hehe) innan det var dags för... fiske? DET var inte igår. Sen kom det en man som fångade krabbor! Jag frågade tusen frågor, typ om dom simmar i sidled och så. Men han var gammal och halvdöv, så jag vet fortfarande ingenting om dom små liven. Hur som haver, luuunch efter det. Sen skulle dom flesta iväg på bröllop och vi såg film, igen. När alla 7 barnen var tillbaka lagade jag mat och vi gick till stranden. Som ni såg på bilderna. Väl hemma såg vi film, IGEN. Föräldrarna kom hem vid typ 9 och var glada i hatten. Runt midnatt var det bara jag och Jacob kvar och så var den kvällen slut den med.

Efter frukosten åkte vi ner till stranden och byggde sandslott. Jag gjorde en sköldpadda... Efter det var det dags för familjen P att åka hem, trist :( Gillar verkligen dom, speciellt Jake, han är liksom 16 så lite mer i min ålder än dom andra småå. (på tal om jacobar som är lammkött får jag väl flika in ett grattis till tsatsiki här) Aja, dom åkte i alla fall och vi klättrade i Old Baldy, en gammal fyr. Till middag åt jag flundra och då tänkte jag på min farfar. Men denna var inte alls lika god som hans. Besvikelse.. Sen såg vi film. Igen.

Så var det plötsligt måndag igen och det är en annan historia jag redan berättat.
That's all folks! Bildregn på det.







Old Baldy


liiiiiiiiten krabba


nått vulkanslottsaktigt?! :D


turtle



En liten film blev det med.
"I don't care, Im still eating it"

Kommentarer!
Postat av: mo

snygg padda verkligen, ser snäll ut...och försiktig sådär!

2010-10-25 @ 09:25:10
Postat av: Emilia

den är rätt snäll tror jag ;)

2010-10-25 @ 21:06:08
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0