Jag känner han som faktiskt blöder i sitt hjärta

Sista dagen på helgen, lite ångest. Jobbade idag vilket jag inte var riktigt inställd på, menmen.. Efter lunch kom mina parents hem och vi åkte ut med båten en sista gång. Asnajs! Förutom när vi skulle "tube-a" och smidiga jag vinglade omkull, hamnade på allysons huvud och rullade ner i sjön. Skrattar fortfarande högt bara jag tänker på det xD Sen åkte vi av flera gånger och ett tag låg jag i vattnet och höll i mig allt vad jag hade, haha, inte jätteskönt. Men kuuuuul, och gutt att kunna bada ute i oktober, like that.

Väl hemma blev det paketöppning, tacos och tårtor. Sen plockade jag undan, städade, fixade, grejade, vet inte vad riktigt, har nog blivit smittad av min värdmams. Som förövrigt varit riktig jävla tjurig hela dagen. Åh, blir så trött ibland. Men the grandparents var med halva dagen och dom är bara sååå söta, älskar dom! Var hur som helst helt nere för räkning efter detta men det går ju inte somna vid halv sju, så jag gav mig ut på gatorna en sväng. Nöjd med min insats faktiskt, vill jag så kan jag. Så när jag kommer hem tar jag Boking i stensöspåret lätt, nemas problemas ;) Men jahapp, efter en dusch och lite Simon Norrsveden känner jag mig nu redo att somna in denna söndagskväll.


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0