Nobody Taught Us To Quit

Yay, vaknade bara en endaste gång i natt. Mår mycket bättre, men långt ifrån bra. Det värsta är att jag jobbar från halv 3 tills barnen går och lägger sig ikväll. Inte pepp, lever för mina painkillers nu. Idag har jag mest kollat One Tree Hill och fällt några tårar, som vanligt, haha. Mwah, för bra är det. En halvtimme kvar tills jag måste ge mig iväg nu, ligger väl kvar här tills dess helt enkelt. Så hörs vi imorgon om jag överlever.


Gulliga vänner jag har som drömmer om mig ;)

Kommentarer!
Postat av: billy

tänker på dig,ha det godare än(ja du vet)

2010-11-04 @ 20:48:25
Postat av: Emilius

ahahaha moooos! Love you

2010-11-05 @ 01:43:40
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0