You make the rain fall

Idag har jag lekt med Hannah! Vi åkte till Concord Mills och shoppade loss. 7 par trosor, ja varför inte? Rea på Victorias Secret ju. Efter några timmar där bar det av till Ikea. 15 köttbullar och mos gled ner lite lätt. Sen skulle Hannah köpa små hundar. Det tyckte jag var jättekul så hade lite dansuppvisning med en av dom när vi cruisade runt mellan hyllorna. Såg ut som jag lyckades underhålla några på vägen. Sen kom det bästa på hela dagen, PEPPARKAKSDEG!! Tror hela Ikea hörde oss när vi gjorde den underbara upptäckten. Först börjar jag tjuta och hoppa som en galning med hunden som hängde med så gott den kunde, sen kommer den där göteborskan och skriiiiker allt vad hon har, haha love it.


Visst är det irriterande när man kommer överrens om en pose (i detta fallet hård, om det inte framgick) och så är det nån jävel som ser glad ut ändå, bara för att den ska se sötare ut än dom andra på bilden. Det är ju så man blir förbannad.

Kommentarer!
Postat av: Hannah pannah

HAHA lööööv it! Pepparkaksdegen <3 ska äta den som den är och inte göra kakor ;) hehehe



Tack själv :D

2010-11-13 @ 12:52:16
URL: http://lillhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0