Åka åka åka på lastbilsflak

För ett år sen stod jag där med studentmössan på huvudet och leendet upp till öronen. Jag hade feber men det gick banne mig bra ändå och vilken kväll det blev! Olivia lade upp den "förbjudna fimen" på hennes blogg så nu är det väl dags för mig med.. Den är jävligt pinsam men jag kan aldrig se den utan att garva järnet så jag måste väl dela med mig. Här är vi på väg till Norregårdh, klockan är runt fyra, humöret är på topp och jag har råkat byta bort min mössa..








"..alla människor, de udda, de snygga, de trevliga, de osynliga, de populära, klacken, kåren, klassen och de som alltid klär ut sig på K-festerna. Alla timmar spenderade (med inbördes ordning) i och utanför cafeterian, byggbänken, matsalen, korridorerna och såklart i klassrummen.. Även de timmar då Elin stått och pussats med Ludde istället för att gå på lektionerna, Sara klagat på lärarna, Olivias rumpa blivit inspanad, Tobbe spännt sig, tystad uppstått efter Jockes skämt och järngänget skrattat lite för högt.." Utdrag ur min gamla blogg, ibland saknar man skolan ändå alltså.

Har förövrigt haft en riktigt bra dag. Hade bara tjejerna och vi har busat som aldrig förr. Svarar förresten på frågegrejen imorgon om jag hinner. Lite förvånad att ingen frågat vilket år mamma tappade mig i golvet ännu bara.

Glömde nästan, Grattis Elvis! :) Hoppas mitt sms väckte dig, moahah.

Kommentarer!
Postat av: Andreas

Tack!. men voilket sms :D?

2010-06-11 @ 18:59:02
Postat av: Emilia

ääääe, säg inte att du inte fick det :o haha fan med!

2010-06-11 @ 22:43:50
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Andreas

nä fick jag fan inte ;) så räknar med ett nu i efterskott ;D

2010-06-15 @ 17:52:46

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0