Back in business

HEJ jag lever och mår bättre än någonsin. Behövde verkligen den här helgen, gav mig nya krafter så nu är jag på topp. För grymt var det alltså. Vi var 12 pers som bodde i ett skitstort hus mitt ute i ödemarken och bara hade så jävla kul! 9 nya vänner och ett minne för livet. På lördagen ziplinade vi, alltså hängde i en liten grej och flög mellan träden. Vet inte vad som hänt, brukade vara värsta höjdrädd men jag kände ingenting.. Så det var ju lite trist, man vill ju känna adrenalinet liksom. Härligt var det hur som, och vi såg ju så sjukt balla ut! Huvudsaken va.

När solen gick ner satte vi oss runt en brasa och jag fick den bästa massagen (andra för kvällen dessutom) i hela mitt liv. Francisco kan det där alltså. Sen hörde vi något bakom buskarna och där var ett gäng ungdomar vid en större brasa som spelade fiol, bas, gitarr, banjo och DRAGSPEL. Alltså det var bara så coolt, mitt ute i ingenstans ställer sig dom här kidsen och spelar folkmusik. Haha, helt underbart. Bäst på helgen var dock när jag äntligen fick veva ner rutan på bilen och skrika RUN FORREST, RUN åt någon som springer utanför. Har velat göra det i flera veckor och nu var ju chansen bokstavligt talat på väg att springa förbi mig. Sjukt nöjd var jag sen, ännu en punkt att pricka av från listan "saker jag vill göra innan jag dör".

På söndagen åkte vi till Beth som hade BBQ party. Massa människor där och vi åt och drack och ja, umgicks. Jag försökte spela volleyboll men efter att jag först skjutit bollen på åskådarna och sen nästan prickat grillen höll jag mig så långt bort från det där som möjligt. Vi hoppade studsmatta istället och det har aldrig varit så kul som det var igår. Bra det, behövde skratta till mig lite magmuskler efter allt skit jag ätit. Bara hamburgare, chips och brownies, puh så tjockt.



Fler bilder kommer imorgon. Nu måste jag sooova. Nighty

Kommentarer!
Postat av: billy

vilket härligt liv du lever

fortsätt så

ha det :)

2010-06-09 @ 00:18:25
Postat av: mo

hmmmm... min hängflygning på hammars backar bleknar ju nu helt plötsligt.... så kul det du har det gulle dej!!!! Det värmer hjärtat o delar din glädje.PUUUSS

2010-06-09 @ 09:44:06
Postat av: Emilia

är faktiskt mer sugen på hängflygning nu :) det har jag!! du med hoppas jag, PUSS

2010-06-10 @ 01:54:33
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0